Search
  • Itzik Cohen

הסתגרות, ביישנות, בושה, חשש מתגובות הסביבה.


להמנע ממפגשים, אירועים, שיחות עם אנשים. לא ללכת לקניון, להמנע מנסיעה בתחבורה ציבורית, לא לדבר בקול רם בחברה. לצמצם פעילויות. להרגיש "לא שווה" / חסר בטחון / "שאין לי חברים". להרגיש בודד. לפחד. בטיפול בגישה הקוגניטיבית התנהגותית אנחנו עובדים ביחד, בכוחות משותפים כדי להבין את הקשר מחשבות -- רגשות -- התנהגות. במישור הקוגניטיבי (=שכלי) אנו מבינים מהן המחשבות המובילות וגורמות להימנעות והפחתת פעילות. ובמישור ההתנהגותי אנו עורכים רשימה של פעילויות "מפחידות" ובהדרגה מבצעים אחת אחת. זכיתי (!!) לראות איך אנשים הצליחו להעז -- לנסות -- לרצות-- להפחית חרדה -- להרגיש טוב יותר. אל תישארו לבד -- יש הרבה מה לעשות


29 views

לימור עטר - טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT

  • Facebook App Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now